fredag den 3. juli 2015

Gulvvarme på første sal.

Lige en lille opdatering fra byggeriet. Jeg har været ude og rejse denne uge, så Tanja har taget nogen billeder fra huset denne gang.

Taget er færdigt. Nu er huset 100% lukket af. Der er lavet gipslofter over det hele. Der er lagt gulvvarme slanger på første salen, og der kommer beton kanon idag og støber det hele ned.

Næste punkt på tidsplanen er indvendig murer, ellers står den på udtørring de næste par uger. Der er afsat 14 dage uden planlagt arbejde på huset, jeg antager at der afholdes ferie, mens huset tørre ud.
Jeg håber på en kort udtørring, da jeg ved at denne post koster kassen. Vi har vejret med os, der må jo bruges lidt mindre strøm på at varme luft op fra 25 grader end fra 2 grader :) Jeg vender tilbage med elforbruget senere.



Det fine tag er færdigt

Loftlemmen er af den kompakte type.

Soveværelset, nu uden kæmpe hul i gulvet.

Noah's værelse

Rebeccas værelse

Badeværelse. Der er gulvvarmeslanger selv hvor badekaret skal stå.

Repo. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar